لباس کودک

راهنمای خرید لباس کودک


به این نکات توجه کنید!

بچه ها خیلی زود رشد می کنند بنابراین شما نیازی به خرید مقدار زیادی لباس ندارید. به طور کلی سعی کنید چیزهایی را بخرید که کمی بیش از حد بزرگ هستند اما برای لباس خواب بهتر است به دنبال چیزهای متناسب باشید. همیشه به دنبال لباس کودک برای شبانه روز و دارای برچسب های خطرناک برای آتش سوزی باشید.

راهنمای خرید لباس کودک

هنگامی که لباس کودک را خریداری می کنید، به دنبال جنس پنبه ای باشید زیرا پوست حساس کودک خود را نزدیک آن قرار می دهید. پشم و سایر پارچه ها می توانند پوست کودک را تحریک کنند، اگرچه استفاده از لباس هایی که از این پارچه ها به عنوان لایه های بیرونی ساخته شده مشکلی ندارد. همچنین لباس های نخی در هوای گرم نسبت به لباس های ساخته شده از الیاف مصنوعی کودک شما را خنک تر می کند.

ایده خوبی است که کودک شما لباس هایی پوشیده و راحت بپوشد. کت و شلوارهای کشی ، تاپ تی شرت یا تاپ های گردنی یا شلوار استرچ کمر الاستیک ایده خوبی برای لباس کودکان هستند.

هنگامی که کودک شما شروع به حرکت می کند ، لباس هایی که به کودک شما اجازه می دهد آزادانه حرکت کند یک انتخاب درست و هوشمندانه است.

نکات مهم در خرید لباس کودک

لباس های ضد آفتاب

لباس های ساخته شده از پارچه کاملاً بافته شده، مانند تی شرت از پوست کودک شما در برابر آفتاب محافظت می کند. برای فهمیدن میزان عبور نور پارچه را جلوی نور نگه دارید ، می بینید که چه مقدار نور خورشید از آن عبور می کند. همچنین می توانید لباس نوزادی تهیه کنید که به طور خاص برای جلوگیری از آفتاب طراحی شده و می گوید چه مقدار از بدن را محافظت می کند.

لباس  آستین بلند و شلوار استرچ به محافظت از پوست کودک شما نیز کمک می کند. بهتر است جنس لباس را پنبه انتخاب کنید تا کودک شما را خنک نگه دارد. کلاه برای محافظت از کودک در برابر آفتاب مهم است. یک کلاه نرم خوب است زیرا کودک شما می تواند هنگام پوشیدن هنوز راحت دراز بکشد. کلاه تاجی کامل با لبه کامل یا فلپ گردن بهتر از کلاه معمولی است زیرا سایه بیشتری ایجاد می کند. بند چانه به شما کمک می کند تا کلاه روی سر کودک شما بماند.

کفش های مناسب

هنگامی که کودک شما در حال یادگیری راه رفتن است، پاهای برهنه تا حد ممکن به شما کمک می کند و پوشیدن کفش در واقع می تواند کار را دشوارتر کند. اگر هوا واقعاً خنک است ، می توانید جوراب های ضد لغزش یا دمپایی های چرمی نرم را امتحان کنید که به عنوان کفش اول محسوب می شوند.

هنگامی که کودک شروع به پیاده روی در خارج از خانه کند، وقت آن است که اولین جفت کفش مناسب کودک خود را بخرید. وقتی این زمان فرا می رسد ، مهم است که کفش هایی را انتخاب کنید که یک متخصص کودک توصیه می کند. دلیل این امر این است که تشخیص اینکه کفش متناسب است یا خیر بسیار دشوار است.

اندازه جوراب ها را نیز به روز نگه دارید. اگر جوراب ها خیلی کوچک باشند ، انگشتان آنها را له می کند و راه رفتن را ناخوشایند می کند.

لباس کودک

جنس لباس

این موضوع در خرید لباس کودک یک فاکتور مهم است. نوزادان تازه متولد شده دارای پوستی بسیار لطیف هستند که بسیار حساس به نظر می رسند به طوری که هر چیزی را که می پوشند باید بسیار دقیق بررسی شود. بنابراین ، هر کسی که لباس کودک را خریداری می کند ، باید اطمینان حاصل کند که چنین لباسی از پارچه های ظریف دوخته شده است. به عنوان مثال ، موارد معروف معمول شامل پنبه و ابریشم است.

اندازه لباس

عامل بعدی که باید در نظر گرفت اندازه لباس است. این موضوع به همان اندازه مهم است. برای نوزادان باید لباسی خریداری شود که متناسب باسایز آنها باشد. با این حال در مواردی که پدر و مادر مجبور هستند سایز دیگری را انتخاب کنند ، یک سایز بزرگتر را برای کودکان بخرید. این به دلیل این واقعیت است که نوزادان به سرعت رشد می کنند ، بنابراین با گذشت زمان لباس آنها متناسب با بدنشان خواهند بود. والدین باید مراقب باشد که کودک شیرخوار با هر لباسی که برای او خریداری شده بسیار راحت باشد.

اندازه گردن

اندازه گردن عامل مهم دیگر در خرید لباس کودک است. هنگام خرید لباس کودک ، مهم است که آن لباس هایی که دارای یقه مناسب هستند را خریداری کنید. آنها نه باید خیلی تنگ باشند و نه خیلی شل برای پوشیدن. علاوه بر این ، توصیه می شود والدین باید لباس خردسالان خود را با لباس های کشی قابل تنظیم خریداری کنند زیرا لباس های غیرکشی می توانند کودک را خفه کنند.

قیمت لباس

 البته هزینه یکی دیگر از عوامل حیاتی است. هنگام خرید لباس کودک لازم است که به دنبال آنچه که مقرون به صرفه است بروید. باید بدانید که ارزش پارچه همان چیزی است که قیمت را تعیین می کند. بنابراین ، نباید فقط رفت و یک لباس را انتخاب کرد. قانون طلایی لباس کودک این است که هرگز کیفیت را در برابر قیمت خدشه دار نکنید. بخاطر داشته باشید که نوزادان پوست بسیار حساسی دارند ، بنابراین لباس هایی را با بهترین کیفیت و قیمت انتخاب کنید.

 هدف از خرید لباس

این یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که نمی تواند بدون اشاره بماند باید دلایلی را بخاطر خرید لباسهای کودک در ذهن او داشته باشید؛ بچه ها به لباس ، لباس شنا ، لباس تولد و لباس مهمانی نیاز دارند. علاوه بر این جنسیت کودک را باید در نظر داشت. در مواردی که در بارداری به جنسیت شک دارید ، خرید لباس های تک جنسیتی توصیه می شود.

فصل

یکی دیگر از عواملی است که فرد باید برای خرید لباس در نظر بگیرد فصل است. تابستان لباس های سبک را برای کودکان ضروری می کند ، در حالی که فصل زمستان لباس گرم را می طلبد. اطمینان حاصل کنید که چیزی متناسب با فصل فعلی خریداری کنید تا کودک بتواند بلافاصله از آنها استفاده کند. 

خرید لباس کودک

در خرید لباس کودک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در خرید لباس کودک باید به کیفیت، اندازه، فصل پوشیدن، اندازه گردن و جنسیت کودک توجه کرد. خریدن لباس بدون در نظر گرفتن این فاکتورها و صرفا به خاطر ظاهر ممکن است دردساز شود و لباس کودک بدون استفاده باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *